Investeren in het geluk van onze mensen

Passie, eerlijkheid, en betrokkenheid

Om te komen tot het niveau van service dat wij nastreven hebben we mensen nodig die deze doelstelling begrijpen en delen.

Daarom selecteren we hen op de eigenschappen waarop we ook onze vrienden in het dagelijks leven uitzoeken: passie, eerlijkheid, en betrokkenheid, en duurzaamheid. Met dat laatste bedoelen we een duurzaamheid in relaties. Wij nemen bij voorkeur mensen aan met enige werk- en levenservaring. Zij gaan voor een langer dienstverband en brengen een groter verantwoordelijkheidsgevoel mee.

Passie - Augias

Intrinsieke motivatie wordt beloond

Wij geloven dat onze kracht ligt in de intrinsieke motivatie van onze medewerkers. Ieder van hen doet er alles aan om uw gebouw brandschoon achter te laten.

Dat betekent vaak dat ze voor dag en dauw aan de slag gaan, of juist pas laat weer thuis zijn; daar hebben wij respect voor en dat tonen we graag! Bij goede resultaten gaan we gezamenlijk uit eten of krijgen schoonmakers een cadeaubon. Met kerst vieren we samen een groot feest en delen we goed gevulde kerstpakketten uit. Deze uitingen doen we niet zomaar. We realiseren ons dat een goede samenwerking niet vanzelfsprekend is en dat we allemaal trots mogen zijn op wat we doen.

Motivatie---Augias-Schoonmakers

Augias is van onze mensen

Onze schoonmakers komen hun afspraken na en gaan een uitdaging niet uit de weg; ze beschouwen Augias Schoonmakers immers als hun eigen bedrijf.

Binnen onze stimulerende bedrijfscultuur spreken we nooit van fouten, maar zien we kansen voor verbetering. Niemand is perfect, maar iedereen kan beter worden! Omdat goede communicatie essentieel is voor een goed eindresultaat spreken al onze medewerkers de Nederlandse taal.

Augias-is-van-onze-mensen-Augias

Plezier

Wanneer mensen hun werk met plezier doen heeft dat effect op de gehele organisatie en op alle relaties.

Dat plezier begint in de schoonmaakbranche onder andere met haalbare doelen. Door het opmeten van de gebouwen weten we exact wat haalbaar is en voelen onze mensen zich niet opgejaagd. Alle betrokkenen voelen zich op deze manier correct behandeld en de kwaliteit van het geleverde werk is constant hoog. Daarnaast bieden we meer dan alleen een werkplek en een salaris. We houden rekening met voorkeuren voor werktijden en –plekken, belonen extra waar dat verdiend is, en zijn actief in het stimuleren van de ontwikkeling van ons personeel.

.

Plezier-Augias

Trainingen

Omdat wij willen dat mensen zich bij ons ontwikkelen en het beste uit zichzelf halen verzorgen we verschillende trainingen.

Zo rondt elke nieuwe medewerker de module Basis Schoonmaker van het gerenommeerde instituut SVS-Opleidingen af. Hier wordt hen vakbekwaamheid en efficiëntie bijgebracht. Ook is er de training ‘Hoe te gedragen bij de klant’; omdat elke relatie een specifieke benadering vereist. Verder volgt ons Team Goot Vloeronderhoud bijvoorbeeld de opleiding tot Erkend Vloerspecialist. Als medewerkers meer willen leren dan perfect schoonmaken zijn er cursussen zoals Nederlands Schrijven en Basisvaardigheden Computer. Zo kan de ambitieuze schoonmaker Augias eventueel gebruiken als springplank naar een andere carrière.

Trainingen-Augias

Diversiteit

Omdat we bij Augias mensen uit alle culturen en met elke religie verwelkomen, volgen onze objectleiders en voormannen en –vrouwen allen de opleiding ‘Hoe om te gaan met verschillende culturen’.

Hierdoor kennen ze de rituelen en gewoonten van diverse culturen. Dit vergroot het wederzijdse begrip en respect en voorkomt misverstanden en conflicten. We houden bijvoorbeeld rekening met religieuze feestdagen zoals de Ramadan en het Suikerfeest. Andersom leggen we onze eigen tradities graag uit en vertellen we waarom deze voor ons belangrijk zijn. Zo willen we bijdragen aan integratie en een tolerante samenleving.

Diversiteit - Augias