Kwaliteitsmanager

met oog voor de mens én kwaliteit

Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor het te allen tijde vlekkeloze service aan je klanten én medewerkers. De wensen van de klant zijn altijd het vertrekpunt van waaruit samen een service op maat wordt ontwikkeld.

De Kwaliteitsmanager is verantwoordelijk voor het aansturen van de uitvoering van de schoonmaakwerkzaamheden. De transparantie is hierin het sleutelwoord. Er wordt gewerkt met heldere offertes en met behulp van zelf ontwikkelde digitale tools is de tijdregistratie jouw basis in de samenwerking.

Augias Schoonmakers

Augias heeft in de loop van de jaren een mooie stabiele klantengroep om zich heen verzameld, mede door hun onderscheidende manier van werken, persoonlijke benadering en een stabiele groep van medewerkers.

Door deze kenmerkende wijze van werken met de overtuiging dat de medewerkers ‘geliefde schoonmakers’ zijn is er een toename van de vraag naar de diensten van Augias zichtbaar. Deze toenemende vraag brengt ook de vraag naar een kwaliteitsmanager die past in de cultuur van Augias, die de missie en visie kan uitdragen en de komende jaren invulling gaat geven.

Verantwoordelijkheden:

De Kwaliteitsmanager is een echte ‘meewerkend voorman’, je stuurt direct jouw team van schoonmakers aan en deinst er niet voor terug om zelf bij te springen. Vanuit de korte lijnen in het bedrijf schakel je direct met de back-office en/of directeur wanneer dit nodig is. De projecten zijn divers qua locaties en eisen en betekent ook dat je structureel op de locaties aanwezig bent als aanspreekpunt voor klanten en medewerkers.

Je bent verantwoordelijk voor het zo efficiënt en effectief laten verlopen van de werkzaamheden. Deze bestaan uit:

● Het realiseren van de schoonmaakwerkzaamheden conform afspraak

● Het voorbereiden van de uitvoering van de dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden, zoals het verdelen van het werk, ook bij ziekte en verlof, aanvragen van vervanging en zorgdragen voor de juiste middelen en materialen.
● Het toezien op de voortgang en kwaliteit (conform ISO9001 en NEN4401), het naleven van protocollen en voorschriften m.b.t. Arbo en veiligheid.
● Het signaleren van afwijkingen en adequaat hiernaar handelen met als doel om herhaling te voorkomen.

● Het aansturen van medewerkers

● Het inwerken en begeleiden van nieuwe medewerkers en het overdragen van kennis/vaardigheden/procedure m.b.t. de uitvoering van het werk, werkmethoden, gebruik van middelen/materialen en locatie specifieke aspecten e.d..
● In nauw overleg met de directeur bespreek je het functioneren van de medewerkers.

● Beheren klantrelaties

● Afstemmen met de klant over de uitvoering van de werkzaamheden, gewenste aanvullende werkzaamheden en mogelijke aandachtspunten.
● Het uitbouwen van de bestaande relaties en in overleg met de Directeur het uitbreiden met nieuwe relaties.

 Administratief verwerken

● Je verzorgt de planning en urenregistraties van het personeel en legt dit vast in het systeem.
● Het beheren van de voorraden, materialen en apparatuur voor jouw projecten

Je bezit een actieve werk- en denkhouding en je bent en blijft nieuwsgierig. Dat betekent dat je gevraagd én ongevraagd advies geeft aan je collega’s, dat je meedenkt in het optimaliseren en digitaliseren van processen en dat je actief deelneemt aan (afdelings-)vergaderingen.

Wij bieden:

● Een marktconform salaris.
● Een jong en bevlogen team dat nog vol ambities met een onderscheidende visie op het werken in de schoonmaakbranche.
● Interne en externe opleidingsmogelijkheden.
● Goede pensioenvoorziening.
● Een leuk en hecht team.
● Een loyale werkgever met tevreden medewerkers en een eigen kijk op goed werkgeverschap.

Wij verwachten:

● Het vermogen om mensen met wie je samenwerkt op een coachende manier te motiveren om het beste uit zichzelf te halen. Je hebt minimaal vijf jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare rol en/of omgeving.
● Een hands-on mentaliteit: je bent bereid mee te werken in de operationele taken.
● Minimaal HBO denk- en werkniveau; bij voorkeur een opleiding op het gebied van  finance of commercieel economisch (HEAO/Technische bedrijfskunde).
● Affiniteit met facilitaire dienstverlening/sales en finance.
● Een dienstverlenende en commerciële houding.
● Goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift

“Hier bij Augias geven ze me de ruimte om mee te groeien”

Anita de Wals,
meewerkend voorvrouw Augias Schoonmakers

Lees haar verhaal

“Het maakt mij gelukkig als ik zie dat mensen zich ontwikkelen binnen Augias.”

Bianca Smink,
kwaliteitsmanager Augias Schoonmakers

Lees haar verhaal