Een focus op welzijn is de sleutel tot ons opmerkelijk lage ziekteverzuim van slechts 2.4%. Bij ons zijn onze medewerkers niet alleen werknemers, maar ook ambassadeurs van ons bedrijf. Dit is grotendeels te danken aan ons geliefde kompasboek, waarin we onze mensen aanmoedigen om de beste versie van zichzelf te worden.
Ons kompas richt zich op de onderliggende factoren die van invloed zijn op het welzijn: een positief zelfbeeld, normen en waarden, vertrouwen en veiligheid, teambuilding en zelfs zingeving. Om deze onderliggende factoren te stimuleren, sturen we aan op de cirkel van invloed. Hierbij moedigen we medewerkers aan om zich in te zetten voor zaken waar ze daadwerkelijk invloed op kunnen uitoefenen en waar ze positieve energie uit halen.
Iedere medewerker heeft zijn of haar eigen ontwikkelpunten, die we vastleggen in hun persoonlijke 'stoplicht'. Voordat we 'momenten van de waarheid' met elkaar delen, hebben we een methode ontwikkeld waarbij we een cultuur van 'spreek uit/spreek af/spreek aan' hanteren. Op deze manier weet iedereen wat ze van hun collega's kunnen verwachten.
De 'momenten van de waarheid' zijn de cruciale momenten waarop we samen het verschil maken voor onze klanten. Deze momenten hebben we allemaal vastgelegd, zodat iedereen die met ons samenwerkt precies weet wat ze aan ons hebben, ongeacht wie de opdracht uitvoert.