Klant & Binnendienst support
Ca. €2.400 - €2.800 bruto per maand
24 - 38 uur werk per week
- Een dienstverband van drie of vijf dagen per week met een marktconform salaris; indicatie: €2.400 - €2.800 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.
- Een prettige werksfeer waarin eigen initiatief wordt gewaardeerd.
- Een informele cultuur waarin je deel uitmaakt van een team dat gaat voor het beste resultaat.
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen en een actieve bijdrage te leveren aan onze organisatie.
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- 25 vakantiedagen
- Na minimaal zes maanden in dienst een standaard 13e maand
- Pensioen conform Schoonmaak CAO
- Vakantiegeld van 8%, jaarlijks uitgekeerd bij het salaris van mei óf maandelijks direct
- Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer van €0,23 per kilometer, met een maximum van 25 kilometer enkele reis
- Budget voor opleiding(en) en vitaliteit
- Laptop en telefoon van Augias
- Gezellige teamuitjes en activiteiten
- Lunch op kantoor
Solliciteer nu!
Herken jij jezelf in deze vacature en wil jij samen met ons het verschil maken? Stuur je cv en motivatiebrief naar
Augias Schoonmakers
Over Augias Schoonmakers
Bij Augias Schoonmakers maken we elke dag het verschil voor onze klanten. Wij geloven dat het succes van onze dienstverlening begint bij gepassioneerde medewerkers die uitblinken in klantgerichtheid en verantwoordelijkheid. Met ons team zorgen we voor een schone, veilige en gastvrije omgeving bij onze klanten. Ons werk draait niet alleen om wat we doen, maar vooral om hoe we het doen. Daarom staan wij voor onze unieke GELIEFD®-cultuur, waarbij Gedrevenheid, Eigen verantwoordelijkheid, Loyaliteit, Interesse, Excellentie, Flexibiliteit en Deskundigheid centraal staan.
Jouw rol
Wij zoeken een hands-on klant & binnendienst Support medewerker die graag de handen uit de mouwen steekt om zowel intern als extern alles soepel te laten verlopen.
In deze rol ben jij een onmisbare schakel door zowel onze klanten als binnendienst te voorzien van de juiste informatie en altijd klaar te staan om de interne processen soepel te laten verlopen.
Ben jij klantgericht, servicegericht, heb je plezier in het zorgvuldig uitvoeren van taken en word je blij als alle taken zijn afgewerkt? Dan maken we graag kennis met jou!
Wat ga je doen?
- Beantwoorden van klantvragen, klachten en verzoeken via telefoon en e-mail en deze professioneel afhandelen.
- Verwerken en registreren van klachten e verzoeken in ons Accountmanagement systeem
- Beantwoorden en helpen van medewerkers met HR gerelateerde vragen
- Uitvoeren van HR-taken en HR beleid en zorgen dat de ons HR-systeem altijd volledig is bijgewerkt.
- Notuleren bij afspraken, opvolgen van gemaakte afspraken en bijhouden van taken/tickets in ons ERP-systeem.
- Tijdig signaleren en desgewenst organiseren van interne momenten, zoals jubilea en andere bedrijfsactiviteiten.
- Opstellen van pakbonnen en (meerwerk)facturen, waar nodig in samenwerking met andere afdelingen.
- Ondersteunen van collega’s en waar nodig tijdig signaleren en helpen oplossen van uitdagingen.
- Zorgen voor een klantvriendelijke en overzichtelijke werkstructuur.
Jouw profiel
- Minimaal MBO-werk- en denkniveau met ten minste drie jaar relevante werkervaring.
- Je bent dienstbaar en hebt een positieve, oplossingsgerichte instelling.
- Ervaring en of affiniteit met het werken met een IT - CRM-systeem; ervaring met Odoo is een pre.
- Je hebt oog voor detail en streeft altijd naar de beste kwaliteit.
- Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid staan bij jou centraal.
- Je handelt vanuit onze GELIEFD®-waarden en draagt deze uit naar collega’s en klanten.
Solliciteer nu!
Zie jij jezelf deze veelzijdige rol vervullen en wil je samen met ons het verschil maken? Stuur je cv en motivatiebrief naar
Wij bieden
- Een dienstverband van vijf dagen per week met een marktconform salaris; indicatie: €2.400 - €2.800 bruto per maand, afhankelijk van ervaring.
- Een prettige werksfeer waarin eigen initiatief wordt gewaardeerd.
- Een informele cultuur waarin je deel uitmaakt van een team dat gaat voor het beste resultaat.
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen en een actieve bijdrage te leveren aan onze organisatie.
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- 25 vakantiedagen
- Na minimaal zes maanden in dienst een standaard 13e maand
- Pensioen conform Schoonmaak CAO
- Vakantiegeld van 8%, jaarlijks uitgekeerd bij het salaris van mei óf maandelijks direct
- Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer van €0,23 per kilometer, met een maximum van 25 kilometer enkele reis
- Budget voor opleiding(en) en vitaliteit
- Laptop en telefoon van Augias
- Gezellige teamuitjes en activiteiten
- Lunch op kantoor
Solliciteer nu!
Herken jij jezelf in deze vacature en wil jij samen met ons het verschil maken? Stuur je cv en motivatiebrief naar
Wat wij zoeken
Een enthousiaste collega:
- Minimaal MBO-werk- en denkniveau met ten minste drie jaar relevante werkervaring.
- Je bent dienstbaar en hebt een positieve, oplossingsgerichte instelling.
- Ervaring met het werken met een ERP-systeem; ervaring met Odoo is een pre.
- Je hebt oog voor detail en streeft altijd naar de beste kwaliteit.
- Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid staan bij jou centraal.
- Je handelt vanuit onze GELIEFD®-waarden en draagt deze uit naar collega’s en klanten.
Solliciteer nu!
Zie jij jezelf deze veelzijdige rol vervullen en wil je samen met ons het verschil maken? Stuur je cv en motivatiebrief naar
Solliciteer
Solliciteer direct voor deze functie. Spreekt dit je aan, solliciteer dan direct via één van de volgende manieren:
Solliciteer direct
Werken bij Augias schoon-makers
Augias heeft in de loop van de jaren een mooie stabiele klantengroep om zich heen verzameld, mede door hun onderscheidende manier van werken, persoonlijke benadering en een stabiele groep van medewerkers.
Door deze kenmerkende wijze van werken met de overtuiging dat de medewerkers ‘geliefde schoonmakers’ zijn is er een toename van de vraag naar de diensten van Augias zichtbaar.
Augias schoonmakers; als geliefd schoonmaakbedrijf zijn wij regelmatig op zoek naar goede mensen die hart voor de zaak hebben en een leuke, afwisselende baan in de schoonmaak bij een vooruitstrevend familiebedrijf zoeken.
Bekijk hieronder de openstaande vacature of neem contact op mocht je overtuigd zijn ons bedrijf iets anders te kunnen bieden.
Augias Academy
Onze mensen bedrijven topsport. Zij zijn elke dag voor dag en dauw in de weer voor onze opdrachtgevers. Omdat wij ons dit terdege realiseren, trainen wij onze mensen met het ontwikkelprogramma 'investeren in geluk'.
Wij vragen excellente prestaties van onze mensen. Het is essentieel om hun daarvoor het juiste gereedschap te bieden. Wij hebben een ambitieus en modern opleidingstraject ontwikkeld, dat behalve aan schoonmaaktechnieken aandacht besteedt aan hospitality, persoonlijke effectiviteit en intervisie. Ons opleidingstraject is het fundament voor een brede inzetbaarheid van onze mensen. En dat helpt hen ook bij het realiseren van hun persoonlijke ambities.
Schoonmakers werken vaak op verschillende locaties voor opdrachtgevers met uiteenlopende wensen. Daarom bieden wij een opleidingstraject met een balans tussen doeltreffend online onderwijs en persoonlijke begeleiding. In onze Augias Academy bieden wij een compleet palet van trainingen en opleidingen.
Dit doen we met onze partner in organisatieontwikkeling De M Factor. Zij staan net als wij voor de menselijke factor. Wij investeren niet alleen in opleidingen om onze ambities te realiseren, maar ook die van onze mensen. In het kader van binden, boeien en bewegen zien wij het juist als een uitdaging en kans, hun en onze ambities te verbinden. We doen er alles aan om de groeikansen van onze mensen te optimaliseren. Dit is wat mij persoonlijk drijft en waarvoor ik het doe.
Wij zijn hartstikke trots als medewerkers kansen pakken en ons gebruiken als springplank voor hun verdere carrière. En hiermee hun verdere geluk. Ik zie dat als een groot compliment. Onze mensen behoren tot de best opgeleide talenten in de schoonmaakbranche. Dit is onze aanpak die resulteert in ons team van geliefde schoonmakers.